.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله جنتی خطیب جمعه تهران هشدار داد:
لزوم برخورد با کسانی که ثروت مملکت را خارج می کنند/ خطر نفوذ در فرزند برخی مقامات
خطیب جمعه تهران با اشاره به تحصیل برخی از فرزندان مقامات کشور در انگلیس و آمریکا و احتمال نفوذ عوامل این کشورها به آنها گفت: زمانی که نور چشمی برخی مقامات بالای کشور در انگلیس و آمریکا تحصیل می کنند و از طریق آنها آ...
 لزوم برخورد با کسانی که ثروت مملکت را خارج می کنند/ خطر نفوذ در فرزند برخی مقامات

به گزارش شمال نیوز: خطیب جمعه تهران با اشاره به تحصیل برخی از فرزندان مقامات کشور در انگلیس و آمریکا و احتمال نفوذ عوامل این کشورها به آنها گفت: زمانی که نور چشمی برخی مقامات بالای کشور در انگلیس و آمریکا تحصیل می کنند و از طریق آنها آمریکا به داخل نفوذ می کند باید نفوذی های داخل و خارج از کشور را شناخت و با آنان برخورد کرد.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله احمد جنتی در سخنانی در خطبه اول نمازجمعه امروز تهران با اشاره به اینكه ملت ایران آن علی (ع ) و این علی را تنها نخواهند گذاشت، افزود: امیرمومنان در دوران خود تنها بود و دشمنان تهمت های ناروایی به او زدند.

امام جمعه موقت تهران با تبریك میلاد باسعادت امیرمومنان علی (ع) گفت: مردم نادان امیرمومنان را كافر معرفی می كردند و تهمت ها تا جایی در اذهان مردم نقش بسته بود كه وقتی حضرت امیر (ع ) در محراب به شهادت رسید، می گفتند مگر علی نماز می خواند اما حالا مردم در دوران ما فریاد بر نمی آورند كه ما علی را تنها نمی گذاریم و او را الگوی رفتار دینی خود قرار می دهند.

امام‌ جمعه موقت تهران با اشاره به سخن امیرمومنان علی (ع )كه فرمودند « هر كس برحق باشد، پیروز می شود، افزود: قدرت ظاهری دشمن ملاك برتری او نیست و نباید از قدرت آمریكا بهراسیم و بگوییم قدرت او بیشتر است.

آیت الله جنتی یكی از حركت های زشت دشمنان در دوران مختلف و نسبت به انبیای الهی را مسخره كردن عنوان كرد و افزود: از 124 هزار پیامبری كه برای هدایت خلق مبعوث شدند، دشمنان همواره از حربه تمسخر استفاده كردند تا ماننع ادامه رسالت او شوند.

اقدام و عمل تاکنون در زمینه اقتصاد مقاومتی نشده است

آیت‌الله احمد جنتی امام جمعه موقت تهران در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب سال جاری را با نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند و در این باره توضیحاتی فرمودند.

وی افزود: اینکه چنین عنوانی برای سال نامگذاری شده است یعنی در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکنون اقدام و عمل وجود نداشته و در حد کاغذ و حرف بوده است.

امام جمعه موقت تهران بر همین اساس تصریح کرد: با این حرکت‌های اداری و تشریفاتی اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر نیست، اقدام به جز روحیه انقلابی فایده ندارد.

وی با بیان اینکه چرا از سپاه که خوار چشم عده ای است قدردانی نکینم؟ افزود: سپاه و بسیج نباشند چه کسی توطئه‌ها را خنثی کند؟

باید نفوذی های داخل و خارج از کشور را شناخت

آیت الله جنتی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه پرهیز از اسراف در زمینه های مختلف به ویژه انرژی خاطر نشان کرد: باید با روحیه انقلابی جلوی برخی از اسرافها و اجحاف ها را گرفت باید باور داشته باشیم که می توان با اقتصاد مقاومتی و با حرکت انقلابی در مقابل تحریم ها ایستاد.

امام جمعه موقت تهران گفت: عده ای در سطح بالای مملکت و برخی در بخش های خصوصی ثروت های کلان مملکت را از کشور خارج می کنند و اگر روحیه انقلابی باشد باید با این افراد برخورد شود.

آیت الله جنتی همچنین با تأکید بر برخورد انقلابی با عوامل نفوذی دشمن در کشور گفت: باید این خط نفوذ را شناخت و با آن برخورد کرد.

خطیب جمعه تهران با اشاره به تحصیل برخی از فرزندان مقامات کشور در انگلیس و آمریکا و احتمال نفوذ عوامل این کشورها به آنها گفت: زمانی که نور چشمی برخی مقامات بالای کشور در انگلیس و آمریکا تحصیل می کنند و از طریق آنها آمریکا به داخل نفوذ می کند باید نفوذی های داخل و خارج از کشور را شناخت و با آنان برخورد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.